Flyförbannad.

Hej,
Sitter hemma och är sur och grinig det vart en man som förstörde min dag totalt idag!

Vi var och tittade på ett hus förut, där man fick ha hund (!!) och det får man inte på många ställen. Men iaf, vi kollade och gillade det. Så frågade han som ägde det vad jag hade för hundras så sa jag Amstaff/Pitbull. Så blev han tyst. Så sa vi att vi vart intresserade utav att hyra huset. Så sa han att dom hör av sig. Sen kom det: "fast jag kan likagärna säga att ni inte får hyra för en Pitbull är en kamphund och jag har inget förtroeede till en sådan ras, våra hundar har ingen chans om det blir bråk,så nej det går inte." att jag inte ströp han?! Kallar MIN HUND för KAMPHUND! Vet han vad en kamphund är?! isf inte. Blev så sur, tänk er att bli så sur så pulsen går i 100 ansiktet blir varmt av ilska och man vill bara slå sk*ten av en. Så arg vart jag, jag öppnade det förbannade staketet och bara gick, hade jag stått kvar 1sek till så hade det inte blivit kul kan jag säga! Att stå framför en och förnedra en så, att man kan med?! Jag tååål inte sådana människor. Och hyr man ut en tomt med ett hus så har väl inte deras hundar där att göra ändå eller? Eller så kunde dom väl sagt att jag kunde kommit med Xzeena och prövat med deras hundar, hon hade inte gjort dom ett piss. Hon är en lekfull och snäll tjej, och ingen JÄVLA KAMPHUND! Isf är du en Kampmänniska som kan stå o snacka så mycket skit till ägaren av hunden ! Jävlar ibland önskar jag att våld var lagligt! Jag skojar inte, tur att jag bara gick där ifrån asso fyfan! Hela min dag är totalt förstörd så sur och arg för allt nu känner jag! Jag ska fan hitta en stuga långt ute i skogen där jag & min hund kan leva lyckligt i alla våra dagar och inte en kotte ska kunna se henne eller förnedra henne pga hennes ras!
Kamphund är SÅ ute ! Snälla människor lär er snälla!! ÅÅH








Jag älskar min hund och jag gör allt för henne !
Ingen ska någonsin få klanka ner på hennes ras utan att få igen,igen!
Jävla svingubbe. 

Tyckte ni att gubben gjorde rätt ? eller vad tycker ni om detta?

Hörs sen ska hem till min far på middag!
Puss.


Kommenterar gör du här!
Postat av: Emeliié

HAHA, jag hade gjort som du .. detta är fan idiotiskt..

Alltså jag har en Schäfer och ALLA typ frågar om det är en farlig polishund som biter än .. EHH, Va tror människor .. det är faan inte hunden som är en kamphund, det är människorna som äger hunden som älskar att kampa.. men du kan i princip få vilken ras som helst att bli en "kamphund" om äger vill det.. JÄVLA skit snack att du har en kamphund, va har den gjort hans hundar ?!!



Alltså förlåt, men blir bara ARG !

2011-08-12 @ 16:34:27
URL: http://choomper.blogg.se/
Postat av: vickan

sv: hej! jajemän:) själv?

tråkigt det som hände:S puss

2011-08-13 @ 00:19:56
URL: http://vickany.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0