Hejdå Kungälv Hej Lödöse?

Imorgon ska jag och älskling kolla på en lägenhet i Lödöse lite skumt haha.
Men ska bo där tills att vi hittar än här hemma i Kungälv :)!
Vill komma hemifrån nu känner jag allt är ju bara fööör mycket,

Känslan av att något random tar något väääldigt viktigt ifrån mig som jag haft i hela mitt liv gör mig galen.
Nått så fruktansvärt !
Känner riktigt hur det slits ifrån mig inte alls kul, saknar de gamla tiderna när det bara var vi och inga andra inblandade! Hatar det om jag ska vara ärig..
Ska bli skönt att komma härifrån, hoppas på att vi tar lägenheten.
Den ska tydligen vara fräsch o hyvsat ny =)!

Yääyä,


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0