Helgen

Fredags:
Jag Joakim & Hampus gick hem till Linda & spelade Beer pong.
Min syster & min kusin kom även dit senare, och efter några matcher åkte vi hem till Linda´s bror.
Där vart det massor med folk, men jag & Joakim stannade inte sålänge för han skulle upp och jobba dagen efter så vi tog bussen hem vid ca 24.00.
Så åt vi och sen sov vi! Gött var det att komma hem hyvsat tidigt faktiskt.


Lördag:
Vaknade sen drog vi till graven, Jowhanna <3
sen så
 tog min hund & åkte med Joakim hem till hans mor & far, satt där en stund sen åkte vi och köpte lite gott att dricka ;). Sen så körde vi hans föräldrar till Ytterby för dom skulle ut på raj raj höhö. Så drog vi hem till mig och duschade & gjorde iordning mig, sen kom Hampus & Marcus så åkte vi och hämtade Danne. Sen hem till Joakim & körde Beer pong, jag joakim & danne emot danne 2 hamus & marcus. Sen kom min syster & kusin dit också.
Sen for vi ner till en kompis 20årsfest!
Den var ute mitt i bonnelandet, ja ni kan ju fatta att vi inte hade rena kläder när vi kom hem va? höhö.
Men där hade dom även en sån tjur ni vet som man rider på så ramlar man av och grejer det var rätt rockigt!
Sen blev det massa dansande & springande innan vi åkte hem & la oss.
& inatt när min syster kom hem la hon sig breve mig & Joakim haha så är hon väldigt kramgo när hon sover, japp hon log och kramade min pojkvän, jag bara skrattade & vände mig om och somna, haaha härliga lillasyster !



 

Jag & Joakim.


Vad har ni gjort ihelgen?


Sen i Fredags ! =)

Kommenterar gör du här!
Postat av: julia

fin blogg, allt bra? :)

2011-08-21 @ 19:02:08
URL: http://juliavirta.blogg.se/
Postat av: Malin

sv; okej!.) vad gör du?<3

2011-08-21 @ 19:30:45
URL: http://rosamallan.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0