Mina galna äventyr

Satt hemma och tänkte på lite galna äventyr jag har gjort med mina vänner,
tänkte faktiskt berätta lite om dom.

Vet bara inte vart jag ska börja ...

Västerås.
Jag & Emmelie ville till Västerås men jag funderade på att strunta i det, jag vart bara 17 och vilken förälder vill släppa iväg sin 17åriga dotter till Västerås på Power big meet?
- Absolut inte min pappa.
Men jo, vi beställde tågbiljetter jag & Emmelie.
Vi tog tåget upp till Västerås vi visste inte hur vi skulle komma hem men vi gjorde det.
Hoppade på i Göteborg men kuddarna i högsta hugget höhö.
Alla våra vänner vart redan där dom kom och mötte oss på campingen.
Vi åkte båt med helt ofrämmande killar (gubbar)
tokiga!

Jag Linda & Emmie.


En del av dom som vart med.

Tylösand.
1 dag innan midsommar fick jag och Linda en fråga om att följa med till Tylösand,
som vi också förväxlade till andra ställennej vi visste inte 100 vart vi skulle förens samma dag vi åkte typ.
Åkte dit med vårat söta gäng ifrån Stenungsund!
Hände massa knasiga saker.
  * En kille sket i en sopptunna
* Vi vart tvugna att stänga av musiken kl 22.00 annars kom vakterna.
Så ja, vi demostrerade. Alla på campingen, verkligen alla.
Det vart en kille ifrån oss som drog igång det. Rätt spännande!
* Killarna sprang runt nakna och daskade snalarna i skallen på oss tjejer.
* Vakterna ville slänga ut oss för vi spelade tydligen värst och längst.
* En husvagn gjordes sönder.
* Killarna ville bli sminkade, men sen skyllde dom på att vi tvingade dom.
Ersh!
Skippa snacket över till bilder:

Haha vem vilka gjorde vad?


Sminkade? - Nejdå tjejernas fel ;)


Här är vi, stöörtskönt gäng!
& fan va skoj vi hade.


Trasigt och smuuuutsigt!


Häärlig tid!


Okej, jag saknar dom tiderna!


Kommenterar gör du här!
Postat av: sara

fin blogg :D

2011-08-23 @ 20:31:26
URL: http://saraseliin.blogg.se/
Postat av: Lina

söt blogg, hur måru? :)

2011-08-24 @ 07:04:46
URL: http://linasliiiv.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0