Hundar

Mitt stora intresse är hundar jag skulle kunna döda för ett as stort hus med en as stor tomt så man kan ha as många hundar, i love it.

Fast jag vill ju ha: Amstaff/Pittbul/Bulldog/Fransk Bulldog m.m

Jag är förälskad i sådana hundar!
Stora hundar ska det vara annars kan det kvitta haha, vem vill gå ut med en "katt"? ;)


Min gamla hund Saiz :) ca 7-8 månader.
Amricans Pitbull.
Förbannat cool teckning! Så FIN!


Min nuvarande hund, Xzeena.
50% Amstaff 50% Pitbull
ca 10 månader.
Tiglerad = Favoriten.

Nästa hund får bli en Fransk Bulldog:

SÅ SÖÖTA, hela jag smälter!


DEN färgen är BOKAD!
Ge mig, så fiiin så jag dör :D
Men tyvärr måste jag vänta tills jag flyttar hemifrån höhö.


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0