Klaga på min hund?

att folk aldrig lär sig att man lika gärna kan säga skitsnacket till personen,
 ist för att göra det bakom personens rygg.

Min mormor har en "härlig" granne som kom fram till min mormor härromdagen och sa:
Att Xzeena anföll hennes boxer hund.
- Vilket hon absolut inte har gjort.
En hund som skäller lite och viftar på svansen är INTE ARG!
Utan den är glad och vill leka.
Att jag inte kan ta hand om rasen.
- Hade jag inte kunnat det hade jag aldrig köpt hunden, jag är inte pantad som vissa andra.

Blir så underbart glad på dessa människor, jag skakade av ilska.
Att en människa aldrig kan ta saken i egna händer utan måste gå och säga det till en som säger det till mig.
Och min MORMOR?! hon har inte något att göra med min hund, MIN hund. Så kom till MIG ist!
Hon hatar rasen för att det är en kamphund. Eller aah var en kamphund.
Och själv har hon en boxer?
den vart också kamp förr, säg en hund som inte var det?
Det vart inte bara Pitbulls & Amstaffs m.m.
En nära person till mig blev biten av en boxer, men det kanske är okej? för den är ju inte en farlig ras.
 Denna kvinna gick även förbi mig och min mamma herrom dagen då vi inte hade Xzeena med oss, kunde hon inte pratat med mig då?
Nu hatar hon mig för att jag har en Pitbull/Amstaff.
Men aja jag hatar dig för du är ful och gammal och har en boxer som kissar i sandlådorna ;)

Puss!



Så farlig är hon ;)



Kommenterar gör du här!
Postat av: lalaal

Aaa men skit i vad alla andra säger. Jag har själv en stor hund och vet hur det är. Bara du vet att hon inte är farlig. Kämpa på!

2011-07-06 @ 11:44:09
Postat av: EMMAS!

jobbigt att folk ska klaga :( jätte söt bild :D

2011-07-06 @ 12:08:04
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0