Skrik hals.

Fin rubrik visste inte vad jag skulle skriva haha.
Ligger hemma i sängen och väntar på Caroline & Sandra som gick bort till krogen haha.
Får la se när dom dyker upp ;) ska kanske spela liiiite beer pong.
Upp och jobba imorgon klockan 7 så får ju gå upp halv 6 typ puuuh!
Jag som inte är någon morgon stjärna ;) höhö.
Lite nervös faktiskt, nytt jobb nya arbetskambrater & nytt yrke!
Har bara jobbat med cafeé resturang bar och bloggen innan nu blir det åldromshem och grejer spännande.
Just de har även jobbat med pappa som lastbilschauför. Funderar starkt på att ta lastbilskort nu när jag blir klar med körkortet ! =)
Men men ..
Ska kolla The Vampire Diaries en stund tills stormen kommer hem höhö.


Gosa ner mig med min bebis Xzeena :)!


Kommenterar gör du här!
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hejsan!

Nu har vinnaren av intervjun utsetts så kika in föra att se om det var du!



Eftersom så många ville vara med (hela 90 stycken) så har jag startat en till tävling där man kan bli intervjuad. Jättekul att du ville vara med och hoppas du vill vara med igen :)

2011-07-15 @ 08:37:32
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Ida-foto

nu är svaren ifrån frågestunden uppe, kika in och se vad ditt svar blev :)

2011-07-15 @ 20:07:45
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0