Xzeenas tid hos mig.

Ifrån 4 December - 15 Juni = 7 månader!
- Och jag älskar henne liiika mycket ännu som första gången jag såg henne!



1 Augusti 2010 föddes ett mirakel, Xzeena.

Framsteg hos Xzeena:
När jag fick hem henne vart hon osäker och rädd för män.
Jag har jobbat med det genom att hon fick träffa min pojkvän,pappa,morbror & mammas gubbe Philippe.

Innan:
Så fort pappa hördes hemma morrade hon och sprang fram för att naffsa till i hans ben,
samma sak gäller dom andra. Joakim (min pojkvän) har hon kommit bra överrens med nästan helatiden.
Hon har bitit till vissa män, oftast fulla eller såna som har kommit förnära mig min syster eller mamma.
Någonting har hänt henne innan och det är jag helt 100 på, för hon är verkligen försiktigt med att hälsa på folk eller låta folk komma nära oss eller henne själv.
Mitt rum är hennes rum och där kom inte många in !
Knappt min mormor.

Nu:
Xzeena har bättrat sig så otroligt mycket, hon sover nu jättegärna breve Joakim ist för mig.
Hon skäller inte när folk (män) kommer hem till oss, hon har pussat pappa morbror & philippe massa ggr.
Hon låter dom klappa henne utan problem.
Hon är så duktig nu jag är SÅ stolt över henne!
Och senaste tecknet vart idag: Hon PUSSADE philippe jätte mycket!
Hon morrade inte eller rusade fram emot han när han kom.
Jag är sån STOLT Matte så jag skäms nästan av stolhet ;)
ÄLSKAR HENNE SÅ GROVT!

Innan skällde hon också på ALLA hundar som kom i hennes väg,
Nu leker hon med ALLA mina kompisars hundar & skäller på kanske 2st om dagen ist för 10 st.

Gud vad jag älskar henne ! :)


Puss !


Kommenterar gör du här!
Postat av: olivia

söt vovvvvvve :D

2011-06-16 @ 00:26:23
URL: http://wearnicewords.blogg.se/
Postat av: Destiny

Tror du kommit till rätt blogg :) jo det är så att jag redan haft 4 olika pittar.. Renrasiga rednose kan skriva ett inlägg om det. Det är världens UNDERBARASTE ras dom är väldigt kärleks fulla. Kram

2011-06-16 @ 03:13:48
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: EkoLisa

Naw! Vilken duktig liten vovve du har<3

2011-06-16 @ 18:07:13
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Sv: bara bra, själv hihi :D?

2011-06-18 @ 21:08:04
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Destiny

jasså hehe! Nu har jag lagt ut en bild på mig och Taylor bara att bläddra ner lite. och imorgon får jag äntligen träffa han.. kram

2011-06-19 @ 14:26:10
URL: http://lowoncrack.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0