Galna grannar gör mig pisst !



- Det är 5de gången ni går här gå en annan väg förfan.
- Vi får la för fan gå vart vi vill!!!! (jag)
- Jag SPOTTAR PÅ ER. FUUL HUND!!!
- Men gubbe, om någon är ful så är de la föfan du?!!? (jag)
(hör en bebis vakna och skrika)
- MEEN smaaart nu väckte ni bebisen också! (jag)

Allt detta + en heldel till fick jag och min syster höra idag när vi skulle gå och handla. Vi har ALLTID gått samma väg och min hund skäller aldrig där. Medans deras hund skäller som en åskmoln emot min. En hund SKA kunna gå förbi utan att en annans hund ska skälla, en människa SKA kunna gå förbi utan att en hund ska skälla. Har man en skällig hund varför bor man då i lägenhet mitt i CENTRUM?
Är man inte LIIITE rubbad då? hahahha.Sen att slänga ur sig dessa kommentarer när man är ca 70år är det normalt? lägg in er på hem för helvete! Eller lär er hund att vara tyst.
Jag kommer gå där när jag vill !
Det är inte MIN hund som skäller utan eran så ge inte mig skulden för att ni har en ouppfostrad hund!

Peace out bitches.


Kommenterar gör du här!
Postat av: malin

Nu är vinnaren av Dagens blogg uppe :) kika in och se om det blev du annars finns det en ny chans redan nu, var gärna med igen! :)

kram

2011-05-11 @ 21:36:27
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0