Om mig;Sandra Åhfelt.

Lite om mig själv och min omvärld :)

Mitt namn: Sandra Caroline Åhfelt.
Ålder: Är 20år, 21 den 28de augusti.
Jobbar: På en resturang i Kungälv.
Singel: Nej jag har en pojkvän som heter Joakim.
Bor: I Kungälv, en liten stad utanför Göteborg.
Mitt liv på helgerna: Jag umgås med mina kompisar, festar en heldel. På sommaren glider vi oftast runt i amricanska bilar och har svin kul. Jag är som sagt ingen vanlig tjej som springer efter bratz på krogen ;) Jag älskar att ha kul och många bollar i luften.
Familj: Min mamma pappa & syster. Men min mamma & pappa är skilda och har nu två nya partners. Så länge dom är lyckliga så är jag lycklig. Därför har jag också 6 "halvsyskon" 2 killar och 4 tjejer. Som jag kommer bra överrens med, men det finns ju stunder man inte gör de heller men det hör väl till "syskon" delen? haha.
Utbildning: Bartender & Servitris. Tog utbildningen endast för att jag älskar att blanda drinkar och trycker att bartenderyrket är skit fräckt! Gick i en stöört härligt klass i Göteborg, och vi pratar fortfarande! Gillar er allihoppa!
Vill också öppna en egen krog, en nattklubb! Med strippor och mycket mer! Följ mig och se om jag lyckas!

Så här ser jag ut:


Hunden Xzeena.
Ålder: 9 månader
Ras: Blandras; 50% Pitbull & 50% Amstaff (min favorit ras)
Färg: Tiglerad

Jag kommer skriva mycket om henne i min blogg, hur jag tränar och uppfostrar henne.
Ni ska få se min lille skit växa till en stor biff ! ;)

Min hund:

Datumet på bilden stämmer inte ! :)

Något mer ni undrar VÅGA fråga :) Allt mellan himmel och jord ! :)

Kram!


Kommenterar gör du här!
Postat av: danten89

Jo det är great tack =)

Själv?

2011-05-06 @ 00:00:00
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Jag slappar bara, dudå?=)

2011-05-06 @ 00:28:10
URL: http://animalcity.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0