Dag 6 - hur ska en riktig kompis vara.

Hur en riktigt kompis ska vara..

En kompis ska vara snäll och rolig, förbannat rolig ;)
En som man kan säga allt till och en man kan ha hur kul som helst med.
Men riktigt bra kompis går igenom all skit tillsammans med en och stöttar en.
Jag har 2 förbannat bra kompisar som jag har gått igenom mycket med, mycket mer än vad någon någonsin kommer att förstå och det är Jenny & Linda.

Som dom ska en riktig kompis vara.


Linda & jag bild 1, Jenny och jag bild 2.

Jag älskar er!

Kommenterar gör du här!
Postat av: anna

gumman en sann vän, det är så de ska vara :) har sj såna vänner som e så underbara, vilken tur vi har ;D



ja men seriöst, man får ha bra sjförtroende :D utan att folk klankar ner på en men när folk beter sig så illa, skrattar ja bara å låter de rinna av mig ;D man ska inte ta någon skit :P

2011-11-15 @ 15:39:09
URL: http://dobermannanna.blogg.se/
Postat av: madeleine. s

tack så jättemycket, finaste du! :)

2011-11-15 @ 17:54:30
URL: http://maddelaaans.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0