Xzeena,

 

kommentarerna ramlar in i min blogg & mail att jag är djurplågare, att jag borde ta ett hundkörkort, att jag inte kan någonting om hundar?

Okej, tyck ni så jag BRYR mig inte om era kommentarer jag vet att jag inte har en ouppfostrad hund!, jag vet att jag gör rätt med henne, jag vet hur en hund ska behandlas! annars hade jag för gudskull aldrig skaffat en hund, och absolut inte i denna rasen! Att jag la ut ett halsband (antiskällhalsband) & skrev att jag ALDRIG kommer sätta ett ELhalsband på min hund reagerar folk på!

Om ni läsare texten lite bättre så står det att jag aldrig kommer sätta ett elhalsband på min hund, det finns vibrerande, vattensprutande och låtande halsband!Jag själv är emot eltekninken angående hundar och djur, jag hatar det och skulle aldrig utsetta min hund för elstötar!

Så skriv fan inte till mig vad jag ska göra och inte göra med min hund, & absolut inte att jag ska använda halsbandet på mig själv, sjuka människor finns de gött om!

 

 

Nääh om man skulle gå och elstöta min hund lite ;) & piska henne lite!




Kommenterar gör du här!
Postat av: ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Vissa människor borde fan inte få ha djur.

2011-11-13 @ 16:32:38
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: amanda

sv: okej följer dig nu med :)

2011-11-13 @ 17:11:21
URL: http://schh.webblogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0