Saknar mina läsare!

Guuud vad jag känner mig korkad & dum!

Jag hade flera 1000tals läsare som nu har försvunnit pågrund av att jag har slarvat!
Inte alls okej!, min egna kusin skällde på mig herromdagen och det fick mig till att undra "vad håller jag på med" jag är en bra bloggare & det är det jag vill göra!
Så nu tänker jag börja igen på allvar, no stop!


Måste bara visa tårtan ifrån Johans födelsedag förra helgen; Så grym! TUTTAR !!



Najs va ??

Gå in på facebook och gilla Tårtor Nella
Hon har massa fina tårtor + att hon gjorde denna coola patte tråtan ;)


Kommenterar gör du här!
Postat av: Caroline Svensson

SV: Tja! och min dator pajade med alla bloggar på så jag har inte vart inne och kikat på din förrens nu - var månader sen senast! Men nu så! Allt bra?? :)

2011-10-24 @ 00:01:47
URL: http://stablenysater.blogg.se/
Postat av: Caroline Svensson

Sv: Njae, den funkar inte.. ligger där så fint och dammar så! :P använder skoldatorn^^ Jag tänkte sussa faktiskt, har glott på TVn och tagit det lugnt hela kvällen så är nog dags att ladda ännu för morgondagen! Tidiga mornar när man har häst och hund! Gör du? :)

2011-10-24 @ 00:28:16
URL: http://stablenysater.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0