Sista blogginlägget på ett tag.

 
Hej Sandras läsare!
Jag heter Stina och jag bor i Blekinge som ligger långt ner i Sverige och trivs bra här.
Jag är född i maj 1996 så jag är 15 år nu. Min blogg hittar ni på www.kungstina.devote.se och där visar jag dagligen upp outfits som förhoppningsvis inspirerar er, och där finns även lite text om min vardag och så. Har också lagt upp en film från när jag hoppade fallskärm i augusti, kolla in den hörni! Hoppas ni har det bra. Kram!



Pga att bloggshoppen tar så mycket av min tid just nu så har jag vart tvungen att trappa ner på roliga saker på denna bloggen.
 Men kommer att starta allt inom kort igen:)
Mvh Sandra

Kommenterar gör du här!
Postat av: elin andersson

gillar din style cheyen, go girl!

2011-10-03 @ 16:34:26
URL: http://elintursch.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0