Ge mer till svenskarna.

Detta inlägg är absolut inte rasistiskt eller något!
Men jag måste skriva av mig.


Jag såg i tidningen herromdagen att mer jobb skulle komma men dom vart till utlänningar, sen att det ska kommer fler bostäder som också vart till utlänningar.

Här jag bor "Kungälv" finns det ett ställe som heter Komarken och där har Kommunen fixat massor med lägenheter till ändast flykttingar, vilket jag tycker är sjukt.
Varför tar dom inte hand om det svenska folket först?
Det finns inga jobb inga lägenheter eller bostäder till ungdomarna i Sverige men självklart finns det massor till utlänningarna.
Jag blir faktiskt skostokig snart, vi kan inte ta in massa utlänningar.
Jobben & bostäderna räcker ju knappt till oss svenskar.
Tycker det är så sjukt så jag spyr på sverige, det finns väl andra land som utlänningarna kan flytta, varför just sverige?
Varför ska just sverige va så snälla och hjälpa alla? när dom inte ens kan hjälpa Svenskarna.
Tycker faktiskt det är viktigast att hjälpa sina medborgare först, och sen skiter jag fullständingt hur det blir för resten. De kommer ju bli bättre för dom vilket land dom än kommer till! Så varför just SVERIGE?
Det är sjukt!
Bygg mer bostäder till svenska ungdomar !! Ge de svenska ungdomarna jobb ist för de utlänska!
Tycker svenska folk ska gå före! faktiskt.

Tack för mig.

(som sagt detta va inget nasistiskt eller rasistiskt emot någon, utan bara rena sanna ord som borde synas mer som hjälp till svenskarna.)



Vart är Sverige påväg ?
Vad tycker ni om detta ? berätta :)!


Kommenterar gör du här!
Postat av: Danne

Du har så sjukt rätt måste jag bara säga! Fin liten sida du har här =)

2011-09-06 @ 17:52:37

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0