Måndagsmorgon!

Godmorgon allisamms.
Nu har jag vart ute med Xzeena och duschat har jag också hunnit med, ska iväg på möte också..
Undra med vilka? höhö.
Fortfarande jätteseg sen ihelgen..
Va hemma hos min pojkvän på familjedag i lördags, alla hade typ klätt ut sig.
Jag va snikare för de är min första bokstav i mitt namn haha snyggt!

Yäyä, vi hörs sen måste fixa mig.
ps, känns även som om jag börjar bli sjuk .. :(

Puss !


Kommenterar gör du här!
Postat av: Sofie Schilcher Ulwencreutz

Hello där snygging, jag tycker nuu att du kan ge min polare lite cred. Gustav Andersson heter han och sjunger en cover på Never say never (inte justin biebers låt) , men iaf jag försöker sprida hans underbart charmiga röst runt om i sverige, har du lust att lyssna för att se om du håller med mig ? (: och om du gillar hnm så kanske du kan lägga ut den låten på din blogg/facebook eller låten hero som han gjort cover på också, finns på youtube.

Båda vi två blir tacksamma, mest han.

Puss&kram med vänliga hälsingar sofie ! :)



PS ; Förlåt om du inte tycker om reklam.

2011-09-12 @ 16:49:01
URL: http://blacknightmare.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejsan allt bra idag?

2011-09-12 @ 16:51:57
URL: http://fotojc.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0