Sons of anarchy

Natten inlägg ;)

Jag har legat och kollat på Sons of anarchy hela dagen med min syster,
kollade klart på ett avsnitt nu och Carro däckade dirr ! haha
Hon och hunden ligger här breve mig, myspys.





Jag fick hörs om serien utav min pappa, han är värsta motorcykelfreaket  ;)
Han har kollat på denna serien och är helt såld och han sa till mig och börja kolla på den,
så min syster hade börjat kolla också.
 Och jag trodde det skulle vara en skit serie men det vart det verkligen inte, den är GRYM!
Så den serien tycker jag verkligen att ni ska ge en chans, en heldel hemska saker händer,
men tänk, så är det väl typ i verkligheten?

Nu ska jag nog sova faktiskt, ska bara fixa lite länkbyten först!
Känner mig jätte dum som inte har gjort det än, är lite slapp på söndagar + att jag inte har vart hemma på hela helgen.

Men vi hörs imorgon :)
 
Kisses !! :D


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0