Stoppa kamp


Sitter hemma och kollar runt lite på "Kamphundar" som vissa kallar dom för.
Tänkte dela med mig lite om åsikter & hemska videos & bilder.
Samt länkar till artiklar och blogginlägg.



Bilder på kamphundar, jag blir så förbannad när jag ser hur vi MÄNNISKOR kan göra något sånt här?!
Och jag börjar nästan gråta med tanken att ingen kan stoppa det, jag blir helt snurrig i huvudet av att tänka ut en bra plan, jag blir helt galen på mig själv att jag inte kommer på något.
Jag vill inget mer än att få stopp på detta, på människor som kampar sina hundar.
På människor som kollar när hundarna sliter i sär varandra, på människorna som torterar sina hundar om dom inte vinner en kamp, på människor som eldar upp hundarna för att dom inte vinner, på människor som lägger en skadad hund i skogen för att dö!
Jag blir tokig!
Skulle jag vetat vilka ni var hade jag gjort samma sak med er, utan tvekan!

En film jag och min syster såg nyss:

      

Och folk säger att det är hundarna som ska förbjudas?
Det är väl ändå människorna som borde förbjudas isf?

Det är inte hundarna som tränar sig själva till att bli en "kamphund" utan det är människorna som tränar dom till det, till att mörda en annan hund till att skada ett annat djur för att tjärna pengar!

Därför har människor såna hemska åsikter om hundarna, men jag, jag har hemska åsikter om hundägarna som kampar sina hundar.
 
På något sätt måste detta kunna stoppas, funderar på om ett körkort kan stoppa mer kamp...


Vad tycker ni om detta?

Detta är en såkallad "kamphund" ser den farlig ut? hur kan ni vilja förbjuda henne ifrån att leva ett vanligt hundliv?
Hur kan ni klaga på henne? att hon är farlig.
Hur kan ni säga min hund & alla andras hundar är kamphundar?
när dom är väluppfostrade och världens snällaste hundar!


Min älskling Xzeena !




Se hundarna går ihop om dom inte är tränade till kamp!
GE FAN ATT KAMPA HUNDARNA!
Det är ert fel att de blir förbjudna överallt, så jävla idiotiskt!

Tack för mig.


Berätta gärna om din åsikt, eller om du har frågor så fråga på.
Puss .


Kommenterar gör du här!
Postat av: MayaEriksson

sv: ja självklart att vi kan göra ett länkbyte! :)

2011-09-06 @ 16:29:47
URL: http://mayaeriksson.blogg.se/
Postat av: ♥magiclisa♥

Sorry för att jag inte har bloggat, har varit i Grekland!

Hoppas du har haft en bra vecka! :D♥

2011-09-06 @ 19:21:15
URL: http://magiclisa.blogg.se/
Postat av: Yohanna ♡

Det är inte hundarnas fel, det är ju som sagt människorna som gör dom till vad dom är. Tycker det är helt sjukt att dom vill förbjuda dessa raser.. :/



Men sedan finns det ju så klart vissa raser som kan vara inte aggressivare kanske men som kan tända till lite mer, men det beror ju på individer oxå..

2011-09-06 @ 20:15:11
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: LINDSHE

äckliga.... hatar dymma hyundar

2011-09-06 @ 21:08:13
URL: http://lindshe.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0