Vaknade nyss ^^,

Gomorgon? Eller det kanske va lite fel, Godeftermiddag!
Haha vaknade nyss jag sov i en och en halv timme inatt så somnade ca 2 timmar nyss.
Ville sova mera men min elaka syster kom in och sa "Saaandra vart är dina cigg dom har blåst bort HALLÅ VAAAKNA!"
Ingen medkänlsa i den tjejen inte! Haha.
Sen såg jag att sötnosen Alexandra aka Vadfanskajagheta har valt mig till Dagens blogg idag och då blev jag ju gladare ! ^^,



Nu tänker jag gå ut och ta en cigg och njuta av mitt galna liv, hörs sen!


Kommenterar gör du här!
Postat av: ANNE

Fail att du kallar mig odryg.. Säger väl mer om dig än om mig iof. Hör inte av dig mer tack :)

2011-09-23 @ 16:06:14
URL: http://favs.se/mode

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0