Hårtips

Så får du långt och fint hår:
* Klipp ditt alltid ditt hår efter 6-8 veckor.
* Borsta ALDRIG ditt hår när det är vått, ALDRIG !
* Sov inte med uppsatt hår, utan sov med utsläppt hår.
* Använd dig inte utav plattång, locktång & fön varje dag! Ha uppehåll mellan gångerna.
*Använd hårinpackning.
* Tvätta håret varannan dag, INTE VARJE!
Jag själv använder mig utav Elvital, mycket bra !
Diggar detta starkt, dom nya är ASBRA!
Vill du ha lite mer volym på ditt hår?
Gör så här:
* Borsta INTE håret, ha kvar handduken tills att håret är lite halvtorrt.
* Ta sedan fönen och föna håret tort. (Utan att borsta det)
* Tag sedan plattången och gör dina egna lockar.
* Ruffsa till håret och ta hårspray
Jag avänder got2b, det luktar rena rama himelriket och är kanonbra!
Vill ni ha mer tips om något inom mode skönhet shopping, you name it säg bara till.
Du kan skicka ett mail om du vill vara anonym eller liknade.
Kan det mesta :D

Kommenterar gör du här!
Postat av: Victoria - Two Trollfaces

Min inspiration och mina idéer om vad jag kan skriva om är verkligen noll just nu. Det skulle vara skitkul om du ville kika in och ge ett tips! :)



http://twotrollfaces.blogg.se/2012/april/inspirations-brist.html#comment

2012-04-10 @ 23:44:41
URL: http://twotrollfaces.blogg.se/
Postat av: syster din !

aha sassabrassa så du tycker att ja har fult hår ja , mhm här kommer sanningen fram !! hahaha eftersom ja både duschar o fönar o plattar mitt hår linprincip varje dag ! haha

2012-04-11 @ 00:30:53

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0