Ganska lat!

Hej!
Förlåt för min lathet när de gäller bloggandet, men det är inte helt enkelt att orka med skola, blogg, hushåll och att vara gravid ska ni veta! FY! Tro mig, de blir bara ett barn :) Idag gick jag in i v16 :)
känns som om de va igår vi fick reda på det och då var jag i v5 ! Men ne de va ju ett tagsen hahah!
11 veckorsedan jag "skämtade" med joakim om att vi skulle ta ett test för jag "fick för mig" att min mens var sen.
Jo så vi tog de för skoj skull, TRODDE ALDRIG att det skulle visa POSETIVT!
Fick oss en shock och yrade omkring här hemma HAHAHA! synd att ingen filma!
Jag fick ta på mig pjuksen och kila ner till apoteket och köpa ett till, och darrade så jag höll på att dö! Ville bara ringa min syster med nedå, vi bestämmde oss för att inte göra de ifall de va fel.
Men vi tog ett till, javisst de visade GRAVID jättefooort! Så vi fick ju panik och Joakim fick köpa ett till, efter tre test så fattade vi att vi skulle ha barn! Och jag kunde inte hålla mig mer än typ 2 dagar! Jag ville verkligen berätta för mamma pappa och syster, och Jockes familj. Så de gjorde vi.
Pappas kommentar: Jasså? Ska Xzeena ha valpar?! =D
HAHAHAH ! så söt! nej din dotter ska ha en!
Min syster blev shockad och trodde mig inte så hon fick ringa mamma och fråga haha!
Sen va jag ju tvugen att berätta för mina bästaste vänner, Linda & Jenny :) Jenny kom hem till mig så fort ögat hann blinka haha & Linda själv ska ju ha barn om ca 10 veckor! :) Så detta kommer bli ball ^^,
Så nu fick ni veta denna historian också ;) & när jag vart i vecka 12 blev det offentligt haha kunde inte hålla oss längre!
 
där är han/hon lika liten som ett grodyngel, och nu är den lika stor som en advokado!
Kommer ny bild den 9 januari + kön ;) fast undra om ni ska få veta könet ;) jo kanske thihi.

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0