Trött på illamåendet!

Gokväll!
Mamms och sis åkte nyss hemifrån mig, dom va här och paketade in julklappar för vi ska vara här på julafton :)
Skoj =D skönt o slippa åka någonstans! Så de ska bli en heldag med familjen och släkten hos mig =)
Sen har jag vart i stan med mamma idag efter skolan, och jag fann lite smått och gott.
Tex nya korgar som man kan sätta in i bokhyllan i vardagsrummet, men ajdå .. dom va fööör små!
Så jag får hitta ett nytt ställe till dom haha :)
 
Och gud va mitt illamående har vart knaprigt idag,
först påväg till skolan, sen i skolan sen i stan & nu när jag skulle diska höll jag på att spy!
Det är inte roligt.
Fick tryckt i mig illamåendestablett så nu ska de förhoppningsvis försvinna.
Det har vart de jobbigaste änsålänge med gravidateten, hatar att må illa!
Men ska nog vara lycklig att jag har sluppit kräkningarna och så, :)
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0