ifrågasätt inte mig

Varför ska ni alltid ifråggasätta mig när jag skriver vad jag tycker och tänker, jag gillar inte Justin bieber bloggar och inte häst bloggar, ändå skriver ni "varför varför varför" när jag i inlägget redan har förklarat mig.

Och sen såg jag att en viss omogen människa skriver att jag har tjocka armar? haha!
Det har jag inte, sluta vara sån omogen fjortis ist.
Du är inte mer en avunsjuk på mig, :)


Detta kallar jag inte för tjocka armar isf ...
Detta ÄR TJOCKA ARMAR


så de så, jag är smal och snygg !

Som man blir när man tränar :)!!

Och tack för alla ursöta kommentarer som jag har fått, ni är underbara.


Kommenterar gör du här!
Postat av: Sofia

Hur lyckades du med att få 1500 kr på 5 dagar på Adsettnings? Jag har vart medlem där nu i 2 veckor och har inte fått en enda peng?!?!?!



Tacksam för svar och en massa tips :)

2012-01-19 @ 20:33:38
URL: http://rockferries.blogg.se/
Postat av: beccis

vilken träningsform gillar du mest? :)

2012-01-19 @ 22:07:35
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Lizzie

Du har väl visst tjocka armar..

2012-01-21 @ 16:10:17

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0