Fuck you right back

Jag avskyr din blogg. Du är så fuuul?!?
Du ser typ ut som en grottmäniska:))
Du är så jävla korkad!1!
Du tror att du är nånting men du är inget,
tror inte du har så många killar som gillar dig inte kompisar heller.
Du kommer inte bli någonting stort i livet!
Och varför är du så korkad att du fotar när du räcker långfingret hur dum är du igentligen?
Gör en ny FIIN header!! Tror du att några killar tycker om dig???
Isåfal har du riiiicktigt fel!?!?!


Asså du har ju knappast långa naglar?
Du knappast långt hår och lockigt!?
Du är inte smal?
Asså det du säger: Asså alla tjejer ska vara tjejiga och långa smala och långa naglar..
Det kommer från fel person du är ju inte nånting av de haha.
Du har inte ens fina käder??
Tycker inte om din korkade blogg!?!¤"
DU ÄR INTE SNYGG!

Mer bilder på dig om du Nu e så snygg?
Gillar dig mer när du va Kaxiii batch ;Ddddd

 

SVAR:

HM, detta är vad man får när man blir en snäll bloggare  !!?! Men vet ni vad? The cocky nasty blogger is back

 <- Långt hår.

Och ja, jag brukar har akrylnaglar men nu är det så att jag inte FÅR ha det på det jobbet jag har. Men om ca en månad är dom tillbaka då jag börjar mitt favvoliv! Dessutom är det fett mycket bakterier i de naglarna ;) Okej, jag kanske inte är smal i dina ögon men det är jag iaf i mina ögon. 

Är detta en person du skulle kalla fet?

 <- Fet jag vet ;)

Nej jag är inte fet, jag är lång och smal! & smalare ska jag bli! & tycker du inte om min blogg, varför läser du den då? Jo antagligen är du så fett avensjuk på den så du är tvugen att skriva "elaka" saker för att få en stund och glänsa i min blogg. Men vet du vad, att skriva såna kommentarer och inte ge ett namn är fruktansvärt pinsamt och skabbigt! 

Att jag inte får killar? hahhahaha! Okej vi säger så, för ca 2årsedan fick jag den bästa pojkvännen i världen ! och innan det knullade jag din ;) HAHAHA !

 Sen är ju folk i Skåne inte så glammiga, absolut inte dom i Lund.

I know ho you are bby ;)

 

Men men, nu ska jag faktiskt jobba så Pusspuss. 

 

 


Kommenterar gör du här!
Postat av: A M A N D A - Chasing down my dreams!

sv; härligt!
Det är bra här också :) vad görs?

2012-07-24 @ 12:44:37
URL: http://amandaabitch.blogg.se
Postat av: A M A N D A - Chasing down my dreams!

sv; vad jobbar du ? :)
ingenting speciellt, jag ska fixa mig snart och så :)

2012-07-24 @ 12:48:54
URL: http://amandaabitch.blogg.se
Postat av: Hediel

jag tycker att du är smal

2012-07-25 @ 17:28:26
URL: http://hediels.blogspot.com
Postat av: Nanaki Kaw~

jag tycker att du är smal och fin ^^

2012-07-25 @ 19:20:53
URL: http://nanakikaw.blogspot.com

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0