Shopping och jobb ❤

Hej sötnosar! 
Nu är jag galet trött efter en lång dag.
Klockan 11.00 kom min mamma och hämtade mig hemma så hämtade vi min mormor, så åkte vi in till vår lill stad Kungälv. Där var det ju marknad så man va ju tvungen att shoppa lite smått ;) Thihi.
 
Sen kom även min syster och kusin :) så gick med dom en stund också.
Så ville dom äta mc donken, så morsan tog drive in. 
Så har vi en bil med cab (såklart) så säger nattis (kusinen) till killen i luckan " Kan jag få ditt nummer?! " 
Hahahah snacka om pinsam brud ;) Och henne ska jag ha med till Rättvik på måndag!
 
Men iaf, detta köpte jag:
 
Tavla - Monrooe
Bälte - Till Xzeena 
Väskan fick jag av min söta mor :)
Sen köpte jag även en tröja till min underbara pojkvän men den har han redan på sig och är på fest så kan ej fota den ;P haha ! 
 
Puss, 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Lisa

Den här bloggen är ju tråkig.
Jobb, jobb, jobb.
Inga nya bilder på kvinnan som säger sig vara snygg...
Var bättre förut

2012-07-29 @ 11:16:11

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0