Över ett år är bloggen



kom på idag att jag har glömt bort min 1årsdag på bloggen! ILLA ILLA rapa Gunilla ;) hähä.
Tänk att 20110504 kl:23:22:33 skrevs mitt första inlägg som handlade om att jag råkade ta bort min gamla blogg haha. Kommer ihåg att jag blev så förbannat sur på den när jag fixade min design höhö. 
Men denna har jag allt haft tålamord för i över ett år nu, och tur är väl det.

För det gick fantastiskt fort att få er läsare till mig, ni älskade eller hatade mig ifrån första dagen :)! 

EVERYBODY LOVES SANDRIIIE ;) höhö. 


& här är den första bilden jag la in i bloggen! ^^,

Men nu får ni ha en kanonkväll för det ska jag ha.
PUSS love!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Spystina

Hej nu är veckans grymmaste dragna, kika in om det var du som vann annars är det bara att anmäla sig igen.

Svar: Jag är med igen :)
Sandra Saandriiie Åhfelt

2012-06-13 @ 10:51:23
URL: http://spystina.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0