HISS OCH DISS


1. Bantingstabletter, Kapslar.
Jag tycker att det är grymt bra att detta finns, för man går ner som katten och sen ser man ut som en gudinna :))
Jag måste bara rekomendera Lepigen.se som har sjukt bra saker!
Jag åt Lepigen Xrong.
Och det som vart bra med dom va:

* Att jag gick ner 4kg på 1 vecka
* Jag var inte lika hungrig som innan
* Jag små åt absolut inte
* Jag blev piggare !

2. Nyttig mat.
Jag kommer att börja lägga ut nyttig mat till er, god och nyttig!
För att ni inte ska gå upp i vikt ;) höhö.

3. Träningstips.
Träning är också sjukt bra!
Man får muskler och man får SNYGG kropp, träningen ska jag börja ligga i som bara den med nu.
Ta en långpromenard varje dag! & drick mycket vatten, dämpar din hunger!

4 Mitt och älsklings godis och fetmat förbjud.
Något jag diggar otroligt mycket!
Vi ska inte äta eller dricka onyttigheter på 1 månad, ska se om jag kan ta två!

5. Alovera produkter.
Sjukt bra grejer, jag har nyss köpt alovera till håret och känner på mig att jag kommer bli sjukt nöjd!



1. Fet mat.
Man kan bli stor, man kan också bli sjuk om man äter för mycket utav skiten.
Och på så sätt mår man dåligt och det leder till självmord !
Okej, nej där var jag för hård ... igen haha !
Men nej, fy för fet mat!
Tänk allt FETT du får i dig, usch !
Ganska ofräscht!

2. Störiga människor.
Det finns så sjukt mycket jobbiga människor i denna värld, speciellt i bloggvärlden.
Alla skriver en massa skit till alla bloggare och när dom gör det så är dom "ANONYMA" jag hatar såna fegisar!
Därför tar jag nu bort deras kommentarer + att jag inte bryr mig om det dom skriver.
För det är ju ingen ide att skriva om man vill vara anonym, för jag tar inte åt mig utav dessa anonyma kommentarer eller andra påhittade namn. Ska man skriva något ska man våga stå för vem fan man är!

3. GRATIS KÖRKORT TILL UTLÄNNINGAR.
Okej, lite efter med detta.
Men jag stör mig så grovt mycket på att dom ska få allt.
Vi svenska då?
(NEJ JAG ÄR INTE RASIST ELLER NASIST)

Men jag stör mig sjukt mycket för dom får:
KÖRKORT
LÄGENHET
FETT MED PENGAR

och tänk på våra svenska som inte får en lägenhet, inte har råd till körkort eller inte får något jobb.
På ett sätt tycker jag att man borde ta hand om dom som kommer ifrån landet först innan utlänningarna.
Gäller ALLA land inte bara SVERIGE!
 STOR FET DISS PÅ DETTA!

Men nu orkar inte jag dissa och hissa mera för snart kommer älsklingen hem!

JUST DE; STOOOOR HISS Jag är LEDIG imorgon! =D SKOJ VA :D?


Kommenterar gör du här!
Postat av: Anna

Har jag sagt en gång att jag inte vill vara med, då vill jag säkerligen inte vara med någon dag efter heller...

2012-03-12 @ 23:52:53
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hihi joo :D

Jo det är riktigt bra med mig :D med dig då? :D

2012-03-12 @ 23:54:32
URL: http://fannyol.blogg.se/
Postat av: SOFiA !

vill du har ett tips om att stoppa ditt sötsug?

besök ---> www.wya.blogg.se

2012-03-14 @ 15:43:03
URL: http://wya.blogg.se/
Postat av: Linda- en stockholmares fritid

tack för att du gör bra tips!:)

intressanta tabletter men dyra för o bara testa:P kan man ta dom hela tiden eller?:P o äta vanlig mat oxå?:P

2012-03-14 @ 21:25:27
URL: http://lindamalmis.blogg.se/
Postat av: carolina

Hej
älskar din blogg ... jag hittade ett tips med både håret och tabletterna hoppas jag kan gå ner också.tog det lång tid innan du fick dem??

2012-06-19 @ 16:10:49

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0