Saandriiiee Hissar och Dissar

1. Töjningar - Sjukt snyggt! Jag själv har faktiskt det, 8mm har jag men jag vill ha 10mm tror jag.
Det är fint och häftigt! Hissar det starkt.
2 Evital -  Sjukt bra! Behövde nästan inte ta balsam efter schampoot, diggar det som fan!
Någon som har prövat det med glitter i ?
3 FEST - Nu är det ju sjukt mycket party pågång.
Påskhelgen blir det glammig middag med mina älskade tjejor, men vissa av er vet inte om det än ;)
& helgen efter det så ska jag hem till svärmor och svärfar på femkamp med allisamms :) o sen är det ju valborg och min kusse fyller år. Detta känns kanon SOMMAREN ÄR PÅ G ÄNA!




1 FETA ÖGONBRYN - Vad har katten släpat in i modet ? ha, de är ju tokigt och fult!
FULA & FINA !
2 Hemska fjortisar - Så sjukt trött på fjortisar som tror sig vara något. Fula tjocka äcklig fjortisar! USCH.

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0