Ingen röst, ingen hit!

Och det är inte alls fräckt längre.
gick på möte förut och dom skrattar och säger
"Nu kan vi besämma vad som helst för Sandra kan inte säga emot"
HAHA och jag fick le och hålla med ;)
Och att köpa cigg var inte det lättaste heller alla kollade på mig som om jag vore ett retard!
Ne usch. Och varje gång någon ringer mig så börjar dom GAPSKRATTA!
Haha ne nu är min röst välkommen tillbaka tycker jag.
Nu kommer jag dra igång med ny Dagens blogg, see you there bitch :)

Kommenterar gör du här!
Postat av: kaffehörnan

Då får inte köra med dig fina du

Nytänk från min sida, du har en grymt snygg design

2012-05-02 @ 18:10:46
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: kaffehörnan

Om du kika ett inlägg ner finner du en fin grej

Du har kanske chansen att komma med

2012-05-02 @ 18:11:30
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: KEAMY

söt! :)

2012-05-02 @ 18:15:21

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0