Party Party

Det var en heldel folk igår i Göteborg haha :P
Och idag är jag INTE fräck! HALSONT och INGEN RÖST och det tycker ju alla är SKIT kul.
Haha dom bara skrattar och typ pratar ÄÄÄÄNNU mera med mig för att få höra min juva röst haha underbart ^^,
Så nu måste jag vila för imorgon ska jag ha möte med VIKTIGA människor & då kan jag ju inte låta såhär :O
Kommer sluta med att jag får sitta och skriva lappar till dom hahahah ! ;)
& min älskling har kommit hem efter en natt hemma hos min pappa, hennes morfar ;) höhö.
Sött kort på henne va? :P

Kommenterar gör du här!
Postat av: Kassy - En tjej med stil

Aa, jag var och kollade :)

2012-05-01 @ 17:44:02
URL: http://kaassssyy.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0