Inne och ute med Saandriiie

Vi börjar såklart med inne.
Töjningar - Töjningar är förbannat snyggt, FORTFARANDE! kommer ALDRIG ta ur mina. Har 8mm men vill ha 10mm men får se vad som händer ^^,
Nyss fått min lillasyster till att göra det ! :) 
(Gammal bild när jag nästan nyss hade börjat töja)
 
Tatueringar - SJUUUUKT snyggt! Den som inte vill vara tatuerad är det något fel på! haha det är ju så galet snyggt, en hel konst på sin kropp! Själv har jag 5 st men ska fylla hela höger armen om ett tag :) Måste bara komma på vad jag vill ha ^^, Kate Von Dee är ju favoriten inom denna kategorien! :)
 
Spets / Nitar - Sjukt snyggt och passar parfekt nu i höstvädret!
Julen är påväg - Det är ju så sjukt mysigt! & man kommer ju få så sjukt fina saker =D höhö
Körkort på G - WoopWoop inte alls långt kvar nu ! ^^,
 
Och nu över till ute
 
- Buttra människor - Jag hatar buttra människor, har nästan bara vart med om dom denna veckan!
- Snokande människor - Folk som ska snoka i en annans privata liv! Varför?! Det är väl onödigt man kan ju få reda på saker som man inte vill ha reda på, plus att man kan själv bli "stadens snookare!" och det vill man ju INTE!
 
- Rökare - Äckligt! luktar förfärligt! fattar inte att jag själv har rökt, uhhh!
 
Tack för mig, det var veckans inne och ute listor!
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: candy♥

Nja inte direkt, sj då??:D

2012-10-24 @ 20:49:43
URL: http://ccanddy.blogg.se
Postat av: Lisa

Sv; Allt är bara bra med mig, själv då?:)

2012-10-24 @ 21:14:46
URL: http://rosapennor.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0