Svenska hollywoodfruar

Bild källa: http://isabeladrian.chic.se/
Jag diggar verkligen Maria, Isabel och den nya Margareta är okej inte sett så mycket utav henne faktiskt.
Men den jag inte kan MED är såklart Gunilla!
Får jag fråga en sak? Hon säger ju att hon är så himla känd i Sverige och så, men jag har ALDRIG hört talas om henne innan. Trodde hon va ett random som dom plockat in i serien pågrund av hennes fantastiskt tråkiga beteenden. "jag är så känd, känd känd känd" "min dotter är så söt, sötast av alla" 
Nej verkligen inte! Visst hon är inte ful dottern men hon är ABSOLUT inget speciellt, typ en vanlig tjej man ser på stan. Men engilt Gunilla verkar det ju som att alla stannar för att kolla på henne haha, tycker faktiskt inte hon är speciellet proffsig på något hon gör, sjunga? nej. Modell? nej. Sry girl! 
Din mamma vill nog bara att du ska lyckas för att hon inte har gjort det! 
Jag menar, Maria är ju AS GRYM! Isabel likaså. Och dom har ju verkligen gjort något bra som har gjort dom kända. Men Gunilla har vart modell? som man aldrig ens har sett innan, haha tycker hon är pinsam! Hon är ju en skam för pogrammet igentligen! Ne usch så en människa kan bete sig, det är ju sjukt. 
 
Och hon tror att hon är snygg, men hon klär sig i tantkläder och rik kan hon inte heller vara då hon HYR ett ganska fattigt hus om man ser på dom andras hus haha! Så pinsam show gjorde hon i sista avsnittet av serien också! Sa att hon INTE är avunsjuk på dom andra, psst vilken lugn! Varför vill hon då bli som dom? hmm... 
 
Good lock Gunilla, You will never succeed! 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Ronja

Svar; tack för tipset! :)

2012-10-24 @ 23:41:45
URL: http://ronjajanssons.blogg.se
Postat av: Shimmerdimmer

Jag följer inte programmet men jag har väl sett nåt avsnitt och Gunilla är ASLÄSKIG! Hon är en riktig häxa personifierad och ser bokstavligt talat ond ut. Man vill liksom inte ha något med henne att göra.

Om jag ska ha en favorit är det förstås Maria, hon verkar gôr-go. :)

2012-10-25 @ 12:01:56
URL: http://shimmerdimmer.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0