Kan ni göra om er bloggdesign?

Heej sötrövar! :)
Jag har ett problem, jag kan inte göra om min bloggdesign så jag vill ha den för när man ska fixa i stillmallen så hoppar "muspekaren" över rader och suddar ut fel. Är det så för er också?
Det blir helt crazy! och jag får panik. Även pratat med dom på blogg.se men dom fattar ju inte ?!?!
Blir tokig!! 
Tacksam för svar! 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Jennifer

Har du testat byta stilmall helt och hållet, för vissa stilmallar eller vad heter det, det finns ju olika layouter att välja på och vissa kan man inte ändra i stilmallen på. så testa byta layout kanske? :/

2012-09-24 @ 21:26:09
URL: http://jeennifeerA.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0