Lördag - Stängde ute Xzeena HAHA

 
Hejsan!
Vaknade och var redan GALET trött då, men åkte med Joakim till hans bror m.m sedan så skulle jag ta Xzeena och gå hem och lägga mig. Så ja har henne i kopplet och hade henne i ganska långt koppel, så tog jag källarvägen in.
Men bara de när jag kom in och dörren var stängd så hade jag ingen hund med mig in hahahah!
Hon stog på andra sidan dörren hon hahahah ! Så ja flög ut och hämtade henne, åå en kille kollade helt vrikat på mig HAHAH! ursäkta men jag var TRÖTT! hahaha!
 
Nu har ja vart o handlat med mamma, syster och kusin och Xzeena såklart, och ja, jag fick med mig Xzeena hem denna gången utan konstiga händelser HAHAH!
& ja har vart så död så ja har inte orkat utse Dagens blogg, så jag gör de ikväll.
SÅ ANMÄL ER HÄR
 
 
PUSS!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; I helgen har jag myst med pojkvännen samt varit på hundutställning, vad har du gjort i helgen då ? :) Kramisar Carro

2013-04-14 @ 12:38:18
URL: http://quiethell.blogg.se/

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0