Magbilder

 
 
Det går undan må ni tro =)
 
Minns de som igår när jag och Joakim köpte ett gravtest för skojskull och gjorde det bara sådär, och det visade PLUS! så vi vart tvugna att köpa två till tester som även som visade PLUS. Vi blev ju helt till oss haha
Aldrig vart så nervös tror jag, det var så illa att hela jag bara skakade när jag skulle betala med kortet i kassan.
Illa haha, och vi skulle inte berätta för någon att vi var gravida men kunde inte hålla oss mer än 1 dag.
Sedan ringde jag mamma, pappa och Carro och Joakim ringde sin familj haha.
Min syster trodde inte på mig alls så hon var tvungen att ringa mamma o kolla så de stämmde, och pappa sa
"Ska Xzeena ha valpar? va skoj!" hahah han trodde att han skulle bli morfar till Xzeenas valpar !
Och allt detta hände när jag var i vecka 5, så vid vecka 10 fick vi tid till ultraljud för att se att det fanns en liten sak inne i magen & ja, de gjorde det!
Nervös var jag men guuud vilken leende jag fick när jag såg vår lille unge på skärmen =)
Vid vecka 12 fick resten av allmänheten veta det och vecka 20 gjorde vi ett rutinultraljud som visade att det var en liten pojk vi skulle ha :) och då rullade namnen in; Jax, Jason och Tyler har vi haft än så länge.
Och Jason är nog det vi båda fastnat för mest :)!
 
 
och nu går vi in i vecka 33 redan och när man tänker tillbaka så har de gått jättefort!
Om ca 49 dagar är du här och jag minns när jag kollade och det var ca 200 dagar kvar!
helt sjukt, jag längtar ihjäl mig nu.
Ni får nya magbilder imorgon har inte orkat ta några idag.
 
PUSS!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0