Måndag

Hejsan måndag! ;)
Fick gå upp hyvsat tidigt imorse för att dra mig till tandläkaren, Joakim fick köra mig och min lillasyster fick följa med mig in haha, jag har VÄRLDENS tandläkarskräck. Hade jag sluppit dom så hade jag mer än gäääärna gjort det.
Men man vill ju inte ha äcklig tandhygien så är ju illa tvungen att gå dit.
 
Min tandläkarskräck började när jag var mindre och dom skulle bedöva mig, och dom stack fel i min mun och jag fick antagligen JÄTTE ont. Efter det har jag vart livrädd för tandläkaren och när jag var mindre började jag gråta och göra ALLT för att jag inte skulle behöva gå dit. Mina föräldrar har fått dra mig dit.
Jag har även SPRUNGIT därifrån med den där fula hakklappen på mig och gråtandes haha.
Även än idag får jag panik och kan nääääästan tillochmed börja gråta haha.
Jag får lustgas som hjälp hos tandläkaren nu och det fungerar bra men jag är fortfarande dödsrädd!
Men jaja :P
 
Idag har jag även handlat städat och tvättat så är ganska trött nu faktiskt, men ska ut och gå en runda med Xzeena och sedan plugga vidare. Ska skriva en uppsats om ungdomar som gör sig illa och mår dåligt.
Kan ju ta en stund för det finns nog ganska mycket att skriva om om just det.
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0