Trött och åter trött

Hejsan !
Min dag började med att jag vaknade så fanns de ingen el, är så trött på att dom stänger av elen helatiden!
Två ggr förra veckan och idag, samt imorgon tror jag att dom ska stänga av den också.
Vet inte vad dom håller på med, ja blir iaf snart tokig!
För man kan ju inte duscha håret för det blir ju inte tort fort utan hårtorken och sedan så kan man inte se något inne på toaletten, det suger!
Men iaf, jag åkte sedan med mamma och syster till backaplan för mamma vill ha sin ljusrosa romantiska jacka, hon är lite utav en Maria Montazami typ, romantisk och söt hahah ! ;)
Men suck, den va slut! Så hon fick skriva in sitt namn med mer om den kommer in.
Jag fick iaf ett par nya skor av min söta mamma ^^, och det fick ju såklart min syster också.
Sedan for jag hem för jag blev så trött så jag höll på att somna i mammas bil påvägen hem, och ont i hela kroppen fick jag också.
 
Har ont nu med längst ned till i magen och i svanken, kan nästan inte röra mig. & när jag står upp så gör de oooont!
Antar att det har med att förlossningsdatumet snart är här, vill bara ha allt överstökat nu och ha våran son hos oss.
Sedan blir de inga mer barn! hahah, känner att gravidgrejen inte är min grej.
Många tycker ju det är jätte mysigt och vill vara gravida helatiden, men nej det förstår jag inte!
Man mår ju bara bra i mitten av den sen mår man som en uppstoppad kotte!
Men visst en heldel saker är mysigt med den och man får något underbart utav det, men nu känner jag inte för
att bli gravid igen haha. & tuuur att det är upp till mig och Jocke om hur många barn vi ska ha och INGEN annans :)
Så 1 eller jättekanske 2 :) ett syskon är ju nästan ett måste ändå men det är ju inget vi måste tänka på nu  =) börjar med nummer 1 först! ^^,
Nu ska jag dra mig ut med Xzeena och sedan får de bli tv för hela slanten, kanske lite blogginlägg också.

Kommenterar gör du här!
Postat av: E L I N

Just nu driver jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett GRATIS iPhoneskal från iPhoneskal.se! :)
Gå in här: http://elinbrolin.webblogg.se/2013/april/tavling-med-iphoneskalse.html#comment
Det är HELT gratis, och behövs endast bara skriva en kommentar! :D
(du behöver inte ha en egen blogg, eller så för att vara med och tävla!)

Tar ca 60 sekunder, sedan är du med och tävlar! :D
Puss & Kram! :* / Elin.

2013-05-01 @ 12:21:53
URL: http://www.elinbrolin.webblogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0