Trött på att vara....

trött helatiden!
Ja vill bli den pigga och glada Sandra nu, jag är så himla trött på att må dåligt.
Kan inte andas riktigt och det är RIKTIGT jobbigt, tror inte folk förstår hur jobbigt det är.
Ibland har jag bara lust att lägga mig på golvet och gråta som en bebis, ja så jobbigt är det men det är bara till att vara stark och ta si igenom detta. Och sedan kan jag vara huuuur pigg som helst men så blir ja galet trött bara så där! det är också jobbigt. Idag skulle ja ta mig ett bad och sedan göra alla mina inlämningar till skolan, men nu ORKAR ja verkligen inte, men jag måste. & jag har en hund som behöver leka av sig mycket nu också men jag ORKAR inte, mår nästan psykiskt dåligt asså! Usch
Sedan kommer illamåendet helatiden, och ja kan inte stå eller sitta förlänge då blir det jobbigt att andas, nepp nu är jag trött på att vara gravid. verkligen jätte trött på det. Låter hemskt, men usch va jobbigt det är. Men jag kommer få något så underbart utav det så på så sätt är det värt det men man hade ju önskat att det skulle vara liiite lättare.
Och det är verkligen extra jobbigt när folk inte kan förstå hur man mår, vissa tror säkert det är lätt som en plätt att vara gravid, men nej för alla är det inte det.
Och jag saknar verkligen vanliga kläder som jeans och linnen (som ej passar längre) som man kunde ha förr.
Jag sa att jag ALDRIG skulle köpa mammakläder och det har jag faktiskt inte gjort, så de har vart mjukis/leggings och stora tröjor ett tag nu, får inte knäppt alla mina tröjor längre.
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Anonym

Åh söt blogg :) Kolla gärna in min blogg & lämna gärna en kommentar..skulle bli jätteglad:')

2013-04-17 @ 21:51:00
URL: http://nattstad.se/zandralindblom
Postat av: Helen

Hoppas du får tillbaka energin snart :)

Ja har haft en riktigt energi dip i två veckor nu. Men nu är de på g att vända :)

2013-04-17 @ 22:38:13
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0