Heldag med MVC ch BVC

 
Nu är jag hemma efter min efterkontroll hos MVC, det gick jättebra! skönt att det är över nu, nu kan man bara vara hemma o njuta med familjen =D fast bvc träffarna är ju kvar ännu men det är ju inte å ofta :P
Vi ska dit idag klockan halv 4 och ha 3 månaders kontroll och ta spruta på Jason, skulle vart där på måndag kl 10 men jag själv är så spruträdd så jag nästan kan dö för stunden, så Joakim måste vara med när Jason ska ta sprutor för jag klarar de inte, mesigt va? haha. Nää tycker synd om min lilla pojk som ska få en sån hemsk men jävligt bra sak!
Hann även vara hos mormor idag en sväng, trevlans! Sedan blir det hem till pappii på middag, härligt!
Ganska skönt att åka hem till pappa och mamma ibland så man själv kan känna sig som ett barn igen och bli omhändentagen haha, älskar mina föräldrar sjukt mycket! Hade aldrig kunnat överleva utan dom, dom är bäst!
Och imorgon ska vi hem till min mamma också, LOVE LIFE!
 
Nu somnade Jason och Xzeena, jahaja då får väl jag kolla efter BVC boken då haha ;)
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0