Lördaaag, pill med bloggen!

Hejsan svejsan snyggingar!
Nu har jag suttit och pillat med bloggen ett tag, så lite förändringar finns det allt! =)
Men jag är dock inte klar, hann inte mer för min älskling Jason har vaknat så får leka lite med honom också! =)
Och snart kommer nog Joakim hem också, :) så får vi se vad vi hittar på idagus!
 
Och min underbara Xzeena har kommit hem också, hon har sovit hos min lillasyster inatt för hon ville inte sova ensam haha så hon fick la låna Xzeena för en natt! Men nu är pälsklingen hemma igen :)
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Linn

Fin blogg! Allt bra? :D kram

2013-08-18 @ 23:04:32
URL: http://linnhagstedt.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0