Fredag den 13de

Nu ligger jag äntligen åter i sängen med min Goa Jason! Joakim och Xzeena är ute på vift haha. Vart en lång dag idag könet jag, velat runt i stan med syster och köpt ny dammsugare också våran gick ju i kras haha. Skulle köpa en roooosa men tror ni inte att den va sluuuuuuuut?!!! blir galen så de fick bli en blå ... haha Sedan blev de kalas för min söta mormor och efter de blev de bowling med Joakims familj. Och en liten påhälsning hos pappi. Och nu ligger jag i sängen med Jason och ska sova, har längtat hela dagen! inatt får han sova brevid mig thihi. Igår natt sov han i sin säng tills halv 2 , rekord! thihi yääyä god natt! :-)


Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0