Horribly sour

Nu har jag suttit med Psykiatrin en stund och är jävligt trött nu och bara allmänt butter på allt!
Satans jävla puckon finns de gött om också, tror att jag inte vet vad jag själv pratar om? hallå eller. Jag är fan inte DUM ! utan ganska smart faktiskt, och ingen ska BRY sig om hur jag gör eller ska göra! Okej?
Neeh, nu känner jag mig som alla andra pinsamma "mammor" som bara klagar på allt, usch.
Och som sådana "mammor" som skriver och tycker så HIMLA synd om sig själva och sådan vill jag INTE BLI, så nu får jag gå å sova innan jag blir fullständigt galen hahahah ! åååh goo natt  !
 
Och jag stör mig otroligt mycket på folk som säger " vänta tills ditt barn kommer, vänta tills bla bla bla" Vad som än händer så kommer jag ALDRIG lämna Xzeena ifrån mig, så de så.
Peace out bitches!
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Lizette

Nä gör inte det, ni har ju olika tider ni är hemma och inte så det blir lättare för er än mig troligen :) *tog åt mig lite*

Svar: Han kanske ska byta tider :( men de ska gå ändå!! :D Nej, du är bra med dina vovvar :)
Sandra Saandriiie Åhfelt

2013-02-21 @ 22:13:29

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0