Röööv!

Ni förlorade just den glada Sandra och fick den sura! Så jävla butter på CSN, som ni vet så läser jag till USK och måste därför ha CSN. Men dom är dom segaste jävla människorna på denna jorden! Jag har väntat på beslut i över en månad, och idag säger dom "Yttligare tid behövs för att fatta ett beslut, det kan dröja"
Fattar inte dom att folk har RÄKNINGAR?! och hyra och behöver mat. Blir fullständigt jävla skogstokig på dom!
Hatar att jag började plugga, kunde hellre ha jobbat kvar !! ååååh, längtar till min mammaledighet så ska jag pissa på er allihoppa, fan va butter jag är! Kommer ju säkert få vänta 10 månader till typ, ååååååååh! :@
 
Xzeena har iaf prövat sin lillebrors säng idag :)!
Sött va :)? nu ska jag fortsätta med min städ/tvätt/disk/barnrumsdag! PUSSHEJ!

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0