Trött

Tjääna ! =))
Kom hem ifrån skolan för en stundsedan är helt toktrött nu efter att ha lyssnat i 4 timmar på Specialpedagogik!
Inte så roligt faktiskt .. ganska segt! & det fångar inte mitt intresse alls nästa, bara vissa saker.
Nu ska jag ta och vila lite sedan kommer min kära mamma hit en sväng, :)
Så vi höres sedan! Kommer även en ny tävling, spännande va ? ^^
här får ni en bild på mig och min älskade pojkvän! Den bästa killen som finns på denna jord ska ni veta!
Det värsta är att ni tror "hm säkert" men det är han, han är LÄTT den killen ALLA tjejer vill ha ^^, och han är MIIN =)!!
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Madeliene - Flickan som kämpar mot sin Socialfobi. ♥

sv: Jodå det är fint med mig! :)

2013-02-20 @ 20:22:07
URL: http://sheiscraazy.blogg.se
Postat av: Madeliene - Flickan som kämpar mot sin Socialfobi. ♥

sv: nja har inte gjort så mycket! sj? :)

2013-02-20 @ 20:29:39
URL: http://sheiscraazy.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0