måndag here we are


 
Hejsan då var det måndag igen, great!
Vi har gjort oss redo för att åka ut till kärna och fixa ett krabbnät?! så aa det ska vi göra.
Sedan ska jag även ringa min mamma och fråga om hon vill leka med mig och Jason idag och kanske min söta syster (om hon har tid) och såklart ska Xzeena vara med! :) Fast mamma vill nog mest leka med Jason kan jag tänka mig haha.
 
 
Häääämla sööt idag, tss! hahah !
Så nu vaknade min älskade son så ska klä på han lite, tycker det är himla svårt att klä på han nu i denna värmen! vill inte att han ska frysa och inte att han ska vara för varm! men men jag har ju tusen med plagg i skötväskan i värstafall så nu får de bli en body bara! =)
 
PUSS!
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0