Onsdag

Tjenixen!
Då vart det onsdag igen, fort det går! Och snart har mitt hjärta semester =D längtar!
Idag vaknade jag och Jason klockan 10 det var ganska skönt och få sova lite, fast vi vaknade vid 7 innan då han var hungrig men sen somnade vi om, mmuums!
 
Sedan kom mamma på besök, så fick hon passa Jason medans jag rastade av Xzeena :)
Ganska jobbigt att inte kunna gå ut med henne som förr, väntar på att Jason ska växa till sig lite till så han vill sitta i
magselen så man kan gå ut med Xzeena igen :) För de är lite jobbigt å gå ut med vagnen och Xzeena iochmed att hon drar lite sådär när hon har lust ;) haha
Men iaf så mötte jag och Jason min lillasyster så gick vi hem till mig igen och då kom kussen och min pappa på besök :) Trevlans!
Nu sover Jason och Xzeena så jag ska la göra mat, Joakim kommer vilken sekund som helst :)
Sedan blir det att tvätta, FY! så tråkigt va!
 
Mina älsklingar, <3
 
 
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Åh vilken söt bild!

2013-07-10 @ 22:10:05
URL: http://spontan.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0