Toorsdag!

 
Hejsansvejsan!
Här sitter jag och gungar Jason i sin babysitter, slutar jag gunga honom blir han ARG, arg som ett biii !
Måste inskaffa oss en babysitter som gungar själv snart haha tänk vad mycke annat jag hade hunnit med.
Idag hann jag knappt bädda sängen haha underbara unge!
 
Igår fick jag hans leende på bild iaf =D
 
Sööta glada och goa Jason :))! hehe
Nu ska jag se om jag kan få städa lite för honom eller om jag måste sitta kvar och gunga honom, nytt inlägg kommer inom kort om jag blir kvar hahah ;)
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: ullie

ja det
är ju tyvärr baksidan på att va mamma .. ett ostädat hem . fy som här ser ut. nu skickade jag ut alla tre :D

ha en skön kväll kram

2013-07-11 @ 18:51:42
URL: http://weberskold.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0