Jason 3 veckor!

 
Idag är det tre veckorsedan Jason kom till världen! Tiden bara rinner förbi, snart är han ju tonåring!! haha ;)
Och allt går jättebra med honom, han mår bra och vi också.
Helt galet vad man älskar den lille krabaten, fast de gjorde man ju redan när han låg i magen men nu är han äntligen utanför magen!
Känns otroligt konstigt att inte ha en stor mage längre, igår orkade jag gå ut å gå jättelångt med mamma och syster, helt otroligt! Innan hade ja tuppat av haha
 
Och vet ni? ja har redan gått ner alla gravidatetskilon, UNDERBART! Trodde de skulle ta evigheter att gå ner dom men nej nej ! :) så lätt va de. Efter en vecka vägde jag lika mycket som jag gjorde innan jag blev gravid :)
Göttit!
 
Nu ligger Jason och sover så jag ska passa på att röja lite i hans rum och lite överallt! Har så mycket kläder till han så vi kan drunkna här hemma snart! haha
Hörs kanske sen, PUSS!
 
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: Helen

Åh så underbar!

Svar: Visst e han :D
Sandra Saandriiie Åhfelt

2013-06-26 @ 12:59:00
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0