Bebislängtan!

 
Jag vill ha dig hääär nu ! du har vart i min mage fruktansvärt länge, förlänge!
Fast det är så mysigt när du ligger och sparkar i min mage det är en helt fantastisk känsla :) & jag är otroligt glad över att jag har fått den chansen att ha ett liv i min mage, ett liv som är en blandning mellan mig och din fina pappa :) du har världens bästa pappa bara så du vet :)! ingen kommer någonsin att ha en sådan bra som du.
& vi längtar efter dig så himla mycket vill att du ska komma ut nuu! :)
Kommer bli helt underbart att få se ditt söta ansikte och dina små händer/fötter snart, :) inte långt kvar nu.
Bara si så där 81 dagar kvar tills att du är beräknad att komma :) tycker det nyss var över 200 dagar, de går fort.
Men nu vill jag att det ska gå fortare :)
beställt en väggdekoration till ditt rum idag också :) ska greja iordning det nu i helgen och nästa vecka.
Måste också hitta en one piece som du kan ha på dig när vi ska åka hem med dig ifrån BB ^^,
& en skötväska behöver jag med sedan är jag REDO för dig :)!
Kan inte riktigt fatta att JAG ska bli MAMMA, lite skumt känns de faktiskt haha trodde aldrig att jag skulle bli de så här tidigt. Hade räknat med 25 årsåldern kanske, men 22 är ju helt okej också. Känner att jag har hunnit med det mesta och mitt liv har bara börjat ^^,
 
På väggdekorationer står de "Detta gjorde vi bra .."  (: den ska sitta ovanför sängen. Thihi, men nu ska jag plugga vidare tills Joakim kommer hem :) sedan sova har ju dock skola imorgon men det är ju Psykiatri och det är intressant! och skoj att lära sig. :) Går inte att missa den inte hehe :)
 
godnatt :)!
 

Kommenterar gör du här!
Postat av: halsoprofilen

Att vänta barn kan vara det bästa som finns!

2013-03-15 @ 11:16:05
URL: http://halsocoachen.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0