Onsdag

Hejsan sötnosar!
Dagen började med körning på trafikskolan och vet ni? SNART ÄR JAG KLAR MED KÖRKORTET!!!
Kommer dock inte tala om när jag har uppkörning + teoriprov utan det märker ni ;) thihi.
Meen snaaaaaaaaaart så! ska bli så gött att det snart är avklarat!
 
Träffat mamma och syster idag också, :) och  nu bakar jag bullar & muffins :) men jag ångrar lite att jag började baka blev äna galet trött! Vill bara lägga mig!
Men nej nej, måste baka klart och sedan plugga ett tag sen får jag sova.
Känns även som jag börjar få tillbaka dom härliga symtomerna ifrån början av min gravidatet.
- Trötthet
& - Illamående!
vill inte ha det igen men jo tack! Men det är inte långt kvar nu, ska bli skönt det också.
Bara hela 68 dagar kvar, men det går fort! förhoppningsvis!
Längtar så otroligt mycket nu va! Han sparkar och har sig, strecker ut armar och fötter en del också.
Mysigt ! :)
 
Vecka 30+2 idag, :) vill att de ska gå liiite fortare nu! hehe ^^,
& vet ni en sak? idag fick jag PÅSKLOV! verkligen något som jag behöver, koppla av och umgås med familjen.
& fixa lite här hemma, ska göra om vårt sovrum så vi får plats med en bebissäng brevid vår säng.
För jag vågar inte att han/hon sover brevid oss i sängen fyfan för att vakna och ha råkat lägga sig på bebisen.
Inte för att jag tror det händer, men vem vet. Kan vara skönt att ha han/hon brevid mig vid kanten av sängen.
Skriver han/hon för man vet aldrig! Dom sa att det var en pojk, men det kan ju likagärna vara en flicka.
Iochmed att det bara är 90% säkert! hehe men jag VET att det är en pojk, känt de på mig ifrån början ^^,
 
PUSS!

Kommenterar gör du här!
Postat av: Andréa

Mysigt snart är bebis här!!!
Sån var jag oxå när jag var gravid, jag sa att jag kommer aldrig ha mitt barn i sängen för jag rör mig som en dåre och jag skulle aldrig våga ha henne vid oss. Men enda sen hon föddes har hon sovit breve mig! Så där fick jag äta upp allt ja sagt haha! Men det blir sån stor skillnad, man vet att man har en liten vid sig, nu sover jag stel som en pinne :)

Hoppas du inte blir allt för illamående sista tiden, kramis <3

2013-03-30 @ 12:38:48
URL: http://decembermom.vimedbarn.se
Postat av: Mary

va kul att du e gravid! finns inget roligare än att ha barn! min tjej e snart 1,5 kolla gärna in min blogg! :)

2013-04-05 @ 01:15:41
URL: http://www.maryann.blogg.se

Tell me here:

Ditt fina namn:
Om du vill bli ihågkommen?

Mail: (Blir våran hemlighet)

URL/Din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0